Постановка бухгалтерського та податкового обліку
Ця послуга включає цілий комплекс завдань, починаючи з формування облікової політики Вашої Компанії, продовжуючи розробкою взаємодій (обмін інформацією та/або документами) між відділами/підрозділами/видами бізнесу, розробкою внутрішніх інструкцій та положень (щодо трудових відносин, управлінських завдань, бізнес-процесів тощо) і закінчуючи порадами стосовно вибору оптимальної системи оподатковування й організації системи внутрішнього контролю.
Ми прислухаємося до всіх деталей і враховуємо побажання керівництва Компанії.
Наша послуга користується попитом, якщо:
- Компанія тільки розпочинає свою діяльність або заходить на український ринок;
- Компанія розширює напрямки бізнесу;
- Компанія змінила керівництво.
Ведення бухгалтерського обліку по всіх ділянках
Ведення бухгалтерського обліку є одним із основних напрямків нашої діяльності. Ми відповідаємо за ведення бухгалтерії на всіх її ділянках, незалежно від організаційно-правової форми, виду діяльності та системи оподатковування Вашої Компанії. Ми зацікавлені в успішному фінансовому розвитку Вашої Компанії, допомагаємо знижувати податкові ризики та уникати їх.
Основні виділені центри бухгалтерської підтримки компанії знаходяться у місті Києві, однак нас не зупиняє адміністративний поділ території. Адже в наш час, «коли космічні кораблі…», системи електронного документообігу дозволяють успішно організувати надання послуг аутсорсингу бухгалтерського обліку для всіх Компаній, незалежно від місця реєстрації та ведення бізнесу.
Малим Компаніям така послуга цікава, оскільки вони отримують доступ до нашого «колективного розуму» і можуть не сумніватися у відповідності обліку та звітності всім діючим вимогам законодавства й міжнародним практикам.
Великим Компаніям, що нараховують у своїй структурі численні відділи/підрозділи/види бізнесу, які до того ж різняться місцерозташуванням, ми допомагаємо знизити видатки на утримання фінансової служби, прискорити обробку документів, забезпечити прозорість обліку та незалежність від конкретних виконавців на місцях.
Виконання функції головного бухгалтера
Передача функцій головного бухгалтера доцільна з багатьох причин, наприклад:
- якщо Ви передали функцію ведення бухгалтерського обліку на аутсорсинг, то не завжди раціонально залишати за собою керування бухгалтерією, включаючи право підпису. Адже набагато зручніше доручити завдання з аналізу, планування й контролю бухгалтерії, а також представлення своїх інтересів у контролюючих органах фахівцям;
- з різних причин у Вашій Компанії тимчасово виявилася відкритою вакансія головного бухгалтера, однак Ви хочете мати у своєму штаті фінансовий відділ. У такому разі ми готові відповідати за управління Вашим фінансовим персоналом.
З нами Ви завжди будете впевнені у лояльності та високій кваліфікації Вашого головного бухгалтера.
Наша професійна відповідальність застрахована.
Відновлення бухобліку
Іноді частина фінансової та бухгалтерської документації може бути втрачена, звітність Компанії – не відповідати вимогам законодавства та/або містити помилки, а стан записів за бухгалтерськими рахунками залишає бажати кращого, і дізнатися, хто/кому/скільки винен, неможливо. У таких ситуаціях ризики фінансових втрат зростають багатократно. Аби вчасно уникнути наслідків помилок/безвідповідальності, ми надаємо послугу відновлення бухгалтерського обліку.
Ми пропонуємо:
- здійснення ревізії всієї документації та процесів, що мають стосунок до бухобліку;
- відновлення баз даних, підготовку втрачених бухгалтерських і фінансових документів, представлення незданої та уточненої звітності;
- постановку бухгалтерського та податкового обліку (див. початок/вверх).
Наш офіс завжди відкритий для Вас. Контактні дані доступні в будь-який час. Зв'яжіться з нами, щоб домовитися про зустріч та обговорити взаємовигідну співпрацю.